Kako prebaciti snimak sa VHS na DVD


Za prebacivanje sa VHS-a na DVD nam je potreban VHS plejer i TV kartica.
U mom slučaju ću koristiti WinFast PVR2 program za skidanje VHS sadrzaja koji mi dolazi uz TV karticu.
U svom nameštanju sam namestio da mi ovaj program snima u DVD formatu, što znači rezolucija 720x576, 25fps, audio 48khz.
Važno je napomenuti da naš PAL sistem ima 25 sličica u sekundi i da ako se neka sličica izgubi u toj sekundi, može se gubiti sinhronizacija slike i zvuka, a sve to zavisi od TV kartice i brzine procesora.
Sa TV kartice možete snimiti i drugim formatima, ali da bi to sačuvali u  DVD formatu morate fajl konvertovati.
Da ne bi došlo do gubitka sinhronizacije prilikom montaže i kako bi popravili ovaj fajl za svaki slučaj ako se neka sličica izgubila, pokrenućemo program VideoReDo.
Ubacićemo video fajl koji smo snimili na “Open Video” i video fajl će se pokrenuti a mi ćemo ga sada sačuvati kao na slici.
Nakon što smo kliknuli na “QuickStream Fix” ići ćemo na “Start quick fix”.
Video fajl će sada biti sređen i sačuvan gde biste vi hteli da bude memorisan.
Nakon ovoga ćemo pokrenuti Ulead DVD Workshop.
Napravićemo novi projekat.
Ubaciti video fajl kao na slici dole.
Na vrhu su opcije u vezi video fajla, ubacivanje čaptera za izbor scena, nameštanje audio zvuka kao i dodavanje dodatnog i ubacivanje titla(prevoda).
Sledeća stavka je izrada menija gde možete iskoristi već gotov šablon, napraviti meni po svom ukusu ili ga isključiti.
Kad ste sve to uradili ići ćemo na “Finish” gde imate opcije da direktno snimite na disk “Burn to disc” ili napravite fasciklu “Create DVD folders” i kasnije snimili na disk.

0 komentara: