Kako gledati DivX na PS3 ali sa prevodom

Hteli bi da gledate DivX film na PS3, ali kad ubacite DivX on nema prevod… Imamo rešenje za vas.
Pokrenite program AVIAddXSub. On će ubaciti prevod u divx za vas za nekoliko sekundi.
Uradite sledeća nameštanja kao na slici. Naravno, ovo su moja nameštanja, vi ih možete namestiti po vašem ukusu.
Ubacite film. Prevod mora biti istog naziva kao i film i mora biti u srt formatu.
Kliknite na Start i to je to. Narežite film na disk i ubacite ga u PS3 i uživajte.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Pozdrav,

Ja sam sve odradio kako ste naveli, ali kada ubacim cd u ps3 on mi kaze da tu nema prevoda?
Da li sam negdje pogrijesio?
Mozete li malo detaljnije postupak narezivanja da opiste, mozda sam tu negdje pogrijesio.

Kako kaže...

Prevod nije zalepljen za sliku, po potrebi se isključuje i uključuje. Na PS3 ga uključujem preko daljinskog na dugme Subtitle.